Banery

Treść strony Informacje 2024

PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW STYPENDYSTY 2024/2025

I. Uzupełnienie wniosku o przyznanie stypendium oraz Oświadczenie o rachunku bankowym na potrzeby wypłaty stypendium

Aby przygotować powyższe dokumenty należy:

  1. Wypełnić formularz elektronicznie i zapisać go w wersji ostatecznej
    1. Na stronie internetowej projektu należy kliknąć przycisk „Generator dokumentów”.
    2. Następnie należy wprowadzić:
  • adres e-mail,
  • hasło i kliknąć „ZALOGUJ SIĘ”.

Uwaga - w przypadku problemów z hasłem można skorzystać z funkcji „ZAPOMNIAŁEM HASŁA” widocznym w panelu logowania lub skontaktować się z pracownikiem biura projektu „Prymus Pomorza i Kujaw II”.

c.       Po zalogowaniu się, w sekcji „WYKAZ WNIOSKÓW” powinna być widoczna lista przygotowanych wcześniej wniosków stypendialnych dostępnych w ramach odrębnych sygnatur. W przypadku listy kilku wniosków, wniosek złożony do Urzędu powinien być widoczny na samej górze.

d.      Po kliknięciu we wniosek o właściwej sygnaturze, nastąpi przejście do możliwych operacji w ramach tego wniosku, rozwinie się menu z dostępnymi przyciskami.

e.       Należy kliknąć przycisk „Edytuj formularz uzupełnienia wniosku”.

f.        Następnie należy wypełnić formularz elektronicznie poprzez wypełnienie wszystkich zakładek formularza: „Dane stypendysty”, „Dane osoby podpisującej umowę”, „Przekazanie stypendium”, „Status uczestnika”.

g.      Następnie należy zapisać formularz korzystając z zakładki „Zapisz formularz”.

Można zapisać dane w wersji roboczej „Sprawdź pola i zapisz jako wersja robocza” lub w wersji ostatecznej „Zatwierdź jako wersję ostateczną”.

Dokument zapisany w wersji roboczej można dalej edytować (zmieniać). Wersja do druku musi być uprzednio zapisana w wersji ostatecznej. Przed zapisaniem wersji ostatecznej należy zweryfikować poprawność wprowadzonych danych. Dane te będą wykorzystane do przygotowania umowy stypendialnej oraz polecenia przelewu stypendium. W przypadku wykrycia nieprawidłowości w wersji ostatecznej, należy niezwłocznie skontaktować się z pracownikiem projektu.

  1. Wydrukować oba formularze pdf do wersji papierowej, podpisać i przekazać do Urzędu (w komplecie z Indywidualnym Planem Rozwoju Edukacyjnego oraz Oświadczeniem Uczestnika Projektu).

    Po zapisaniu wersji ostatecznych formularza uzupełnienia wniosku należy:
    Kliknąć przycisk „Pobierz dokumenty”
    Będą widoczne do pobrania między innymi pliki:
    1. Oświadczenie o rachunku bankowym na potrzeby wypłaty stypendium
    2. Dane uzupełniające do wniosku o przyznanie stypendium

Oba należy pobrać i wydrukować do wersji papierowej, format A4.

„Dane uzupełniające do wniosku o przyznanie stypendium” oraz „Oświadczenie o rachunku bankowym na potrzeby wypłaty stypendium” podpisuje z datą bieżącą Wnioskodawca (osoba, która we wrześniu podpisywała wniosek o przyznanie stypendium) lub pełnoletni Stypendysta.

II. Indywidualny Plan Rozwoju Edukacyjnego Ucznia (IPRE)

Aby przygotować powyższy dokument należy:

  1. Wypełnić formularz elektronicznie i zapisać go w wersji ostatecznej

a.       Po zalogowaniu i przejściu do możliwych operacji (zob. pkt. I pkt 1 lit. d), należy kliknąć przycisk „Edytuj IPRE”

b.      Następnie należy wypełnić dokument we współpracy z opiekunem dydaktycznym wskazanym przez dyrektora szkoły. Dla ułatwienia komunikacji można skorzystać z poczty elektronicznej przesyłając propozycję tego dokumentu.
Propozycję tę należy zapisać jako wersję roboczą (zakładka „ZAPISZ FORMULARZ” i następnie przycisk „SPRAWDŹ POLA I ZAPISZ JAKO WERSJA ROBOCZA”). Wersja robocza formularza będzie dostępna w formacie pdf.
Wszystkie formularze dostępne są po przejściu do możliwych operacji pod przyciskiem „Pobierz dokumenty”.

c.       IPRE będzie dostępne do pobrania pod nazwą „Indywidualny Plan Rozwoju Edukacyjnego Stypendysty w roku szkolnym 2024/2025 – wersja robocza”.
Dokument zapisany w wersji roboczej można dalej edytować (zmieniać).

d.      Po weryfikacji wersji roboczej należy zapisać formularz w wersji ostatecznej (zakładka „ZAPISZ FORMULARZ” i następnie przycisk „ZATWIERDŹ JAKO WERSJĘ OSTATECZNĄ”).

  1. Wydrukować wersję ostateczną formularza pdf do formy papierowej, podpisać i przekazać do Urzędu (w komplecie z Danymi uzupełniającymi do wniosku, Oświadczeniem o rachunku bankowym na potrzeby przelewu stypendium oraz Oświadczeniem Uczestnika Projektu). Formularz dostępny jest po przejściu do możliwych operacji pod przyciskiem „Pobierz dokumenty”. Plik dostępny pod nazwą „Indywidualny Plan Rozwoju Edukacyjnego Stypendysty w roku szkolnym 2024/2025 – wersja ostateczna”.

    Formularz IPRE podpisują trzy osoby:
    • wnioskodawca (rodzic/opiekun prawny) lub pełnoletni uczeń (stypendysta),
    • opiekun dydaktyczny stypendysty,
    • dyrektor szkoły.

III. Oświadczenie uczestnika projektu

  1.  Oświadczenie uczestnika projektu jest dokumentem gotowym, wymagającym jedynie wydruku i podpisania
  2. Należy zatem wydrukować formularz pdf do formy papierowej, podpisać i przekazać do Urzędu. Formularz dostępny jest po przejściu do możliwych operacji pod przyciskiem „Pobierz dokumenty”. Plik dostępny pod nazwą „Oświadczenie uczestnika projektu”. Dokument, w komplecie z Danymi uzupełniającymi do wniosku, Oświadczeniem o rachunku bankowym na potrzeby przelewu stypendium oraz Indywidualnym Planem Rozwoju Edukacyjnego Ucznia, należy przekazać do Urzędu.

wstecz

Kontakt

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Departament Edukacji

Wydział Innowacyjnych Projektów Edukacyjnych

 

Biuro projektu:

ul. Szosa Bydgoska 52, 87-100 Toruń
Pok. 259, II piętro budynku Arpol

 

Informacji udzielają:

Jolanta Mrówczyńska
tel. 883 326 609
e-mail: j.mrowczynska@kujawsko-pomorskie.pl

Maria Bartkowska
tel. 668 507 768
e-mail: m.bartkowska@kujawsko-pomorskie.pl

Barbara Duda
tel. 518 391 319
e-mail: 
b.duda@kujawsko-pomorskie.pl

Monika Wieczorek
tel. 660 691 016
e-mail: 
m.wieczorek@kujawsko-pomorskie.pl

 

Adres wysyłkowy:

Departament Edukacji
Pl. Teatralny 2
87-100 Toruń
dopisek "Prymus Pomorza i Kujaw II"

 

 

Sekretariat   
tel. 56 621 87 79
e-mail: edukacja@kujawsko-pomorskie.pl

 

 

 


Godziny pracy interesantów
w Urzędzie Marszałkowskim:

Poniedziałek: 8:00-15:00
Wtorek: 8:00-16:30
Środa: 8:00-15:00
Czwartek: 8:00-15:00
Piątek: 8:00-13:30

Mapa dojazdu do Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu

[obiekt mapy] Mapa dojazdu do Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu