Treść strony Informacje 2024
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PLANU
Dostęp do sprawozdania wymaga zalogowania się do elektronicznego generatora dostępnego na stronie internetowej projektu "Prymus Pomorza i Kujaw II".
Aby uzyskać dostęp, po zalogowaniu na konto Wnioskodawcy należy kliknąć właściwą sygnaturą wniosku, a następnie przycisk "Edytuj sprawozdanie z realizacji IPRE".
UWAGI!
- Sprawozdanie wymaga akceptacji opiekuna dydaktycznego stypendysty.
- Sprawozdanie należy dostarczyć w terminie do 30 czerwca 2024 r. do Departamentu Edukacji. Wysyłki kierować pod adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Departament Edukacji
Pl. Teatralny 2
87-100 Toruń
z dopiskiem "Prymus Pomorza i Kujaw II - SPRAWOZDANIE"
lub dostarczyć osobiście do Punktu Informacyjno-Podawczego, ul. Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń - Stypendysta traci prawo do stypendium w przypadku gdy nie zrealizuje indywidualnego planu rozwoju edukacyjnego lub nie przedłoży, w terminie do 30 czerwca 2024 r., sprawozdania z realizacji indywidualnego planu rozwoju edukacyjnego.
- W przypadku utraty prawa do stypendium, stypendysta zobowiązany jest do zwrotu pobranej kwoty stypendium wraz z odsetkami, liczonymi jak dla zaległości podatkowych od dnia przekazania stypendium uczniowi do dnia zwrotu, na wskazany nr rachunku bankowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Dostęp, przygotowanie i podpisanie Sprawozdania. Krok po kroku
- Na stronie internetowej projektu należy kliknąć przycisk „Generator wniosków”.
- Następnie należy wprowadzić a) adres e-mail, b) hasło i kliknąć „ZALOGUJ SIĘ”. Uwaga, w przypadku problemów z hasłem można skorzystać z funkcji „ZAPOMNIAŁEM HASŁA” widocznym w panelu logowania lub skontaktować się z pracownikiem biura projektu „Prymus Pomorza i Kujaw II”.
- Powinna być widoczna lista przygotowanych wcześniej wniosków stypendialnych dostępnych w ramach odrębnych sygnatur. W przypadku listy kilku wniosków, wniosek złożony do Urzędu powinien być widoczny na samej górze.
- Po kliknięciu w pasek z tym wnioskiem rozwija się menu z dostępnymi przyciskami.
- Należy kliknąć przycisk „Edytuj sprawozdanie z realizacji IPRE”.
- Następnie należy wypełnić dokument we współpracy z opiekunem dydaktycznym wskazanym przy okazji sporządzania indywidualnego planu rozwoju edukacyjnego ucznia przez dyrektora szkoły. Dla ułatwienia komunikacji można skorzystać z poczty elektronicznej przesyłając propozycję tego dokumentu. Propozycję tę należy zapisać jako wersję roboczą (zakładka „ZAPISZ FORMULARZ” i następnie przycisk „SPRAWDŹ POLA I ZAPISZ JAKO WERSJA ROBOCZA”). Wersja robocza formularza będzie dostępna w formacie pdf. Aby ją pobrać należy w menu wybrać „Twoje formularze”, następnie ponownie kliknąć wniosek z odpowiednią sygnaturą aby rozwinąć dostępne przyciski, następnie wybrać przycisk „Pobierz dokumenty”. Sprawozdanie będzie dostępne do pobrania pod nazwą „Sprawozdanie z realizacji IPRE na rok szkolny 2023/2024 – wersja robocza”.
- Dokument zapisany w wersji roboczej można dowolnie długo edytować. Finalna wersja, która będzie drukowana do formy papierowej musi być uprzednio zapisana w wersji ostatecznej (zakładka „ZAPISZ FORMULARZ” i następnie przycisk „ZATWIERDŻ JAKO WERSJĘ OSTATECZNĄ”).
- Wersję ostateczną Sprawozdania pobiera się analogicznie jak wersję roboczą. Wersję ostateczną należy następnie wydrukować do formy papierowej. Dla Urzędu należy przygotować jeden egzemplarz.
- Wydruk wymaga akceptacji dwóch osób.: (1). rodzica niepełnoletniego stypendysty (lub opiekuna prawnego) lub pełnoletniego ucznia (stypendysty), (2). opiekuna dydaktycznego stypendysty (nauczyciela).