Treść strony Informacje 2024
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW STYPENDYSTY 2024/2025
I. Uzupełnienie wniosku o przyznanie stypendium oraz Oświadczenie o rachunku bankowym na potrzeby wypłaty stypendium
Aby przygotować powyższe dokumenty należy:
- Wypełnić formularz elektronicznie i zapisać go w wersji ostatecznej
- Na stronie internetowej projektu należy kliknąć przycisk „Generator dokumentów”.
- Następnie należy wprowadzić:
- adres e-mail,
- hasło i kliknąć „ZALOGUJ SIĘ”.
Uwaga - w przypadku problemów z hasłem można skorzystać z funkcji „ZAPOMNIAŁEM HASŁA” widocznym w panelu logowania lub skontaktować się z pracownikiem biura projektu „Prymus Pomorza i Kujaw II”.
c. Po zalogowaniu się, w sekcji „WYKAZ WNIOSKÓW” powinna być widoczna lista przygotowanych wcześniej wniosków stypendialnych dostępnych w ramach odrębnych sygnatur. W przypadku listy kilku wniosków, wniosek złożony do Urzędu powinien być widoczny na samej górze.
d. Po kliknięciu we wniosek o właściwej sygnaturze, nastąpi przejście do możliwych operacji w ramach tego wniosku, rozwinie się menu z dostępnymi przyciskami.
e. Należy kliknąć przycisk „Edytuj formularz uzupełnienia wniosku”.
f. Następnie należy wypełnić formularz elektronicznie poprzez wypełnienie wszystkich zakładek formularza: „Dane stypendysty”, „Dane osoby podpisującej umowę”, „Przekazanie stypendium”, „Status uczestnika”.
g. Następnie należy zapisać formularz korzystając z zakładki „Zapisz formularz”.
Można zapisać dane w wersji roboczej „Sprawdź pola i zapisz jako wersja robocza” lub w wersji ostatecznej „Zatwierdź jako wersję ostateczną”.
Dokument zapisany w wersji roboczej można dalej edytować (zmieniać). Wersja do druku musi być uprzednio zapisana w wersji ostatecznej. Przed zapisaniem wersji ostatecznej należy zweryfikować poprawność wprowadzonych danych. Dane te będą wykorzystane do przygotowania umowy stypendialnej oraz polecenia przelewu stypendium. W przypadku wykrycia nieprawidłowości w wersji ostatecznej, należy niezwłocznie skontaktować się z pracownikiem projektu.
- Wydrukować oba formularze pdf do wersji papierowej, podpisać i przekazać do Urzędu (w komplecie z Indywidualnym Planem Rozwoju Edukacyjnego oraz Oświadczeniem Uczestnika Projektu).
Po zapisaniu wersji ostatecznych formularza uzupełnienia wniosku należy:
Kliknąć przycisk „Pobierz dokumenty”
Będą widoczne do pobrania między innymi pliki:- Oświadczenie o rachunku bankowym na potrzeby wypłaty stypendium
- Dane uzupełniające do wniosku o przyznanie stypendium
Oba należy pobrać i wydrukować do wersji papierowej, format A4.
„Dane uzupełniające do wniosku o przyznanie stypendium” oraz „Oświadczenie o rachunku bankowym na potrzeby wypłaty stypendium” podpisuje z datą bieżącą Wnioskodawca (osoba, która we wrześniu podpisywała wniosek o przyznanie stypendium) lub pełnoletni Stypendysta.
II. Indywidualny Plan Rozwoju Edukacyjnego Ucznia (IPRE)
Aby przygotować powyższy dokument należy:
- Wypełnić formularz elektronicznie i zapisać go w wersji ostatecznej
a. Po zalogowaniu i przejściu do możliwych operacji (zob. pkt. I pkt 1 lit. d), należy kliknąć przycisk „Edytuj IPRE”
b. Następnie należy wypełnić dokument we współpracy z opiekunem dydaktycznym wskazanym przez dyrektora szkoły. Dla ułatwienia komunikacji można skorzystać z poczty elektronicznej przesyłając propozycję tego dokumentu.
Propozycję tę należy zapisać jako wersję roboczą (zakładka „ZAPISZ FORMULARZ” i następnie przycisk „SPRAWDŹ POLA I ZAPISZ JAKO WERSJA ROBOCZA”). Wersja robocza formularza będzie dostępna w formacie pdf.
Wszystkie formularze dostępne są po przejściu do możliwych operacji pod przyciskiem „Pobierz dokumenty”.
c. IPRE będzie dostępne do pobrania pod nazwą „Indywidualny Plan Rozwoju Edukacyjnego Stypendysty w roku szkolnym 2024/2025 – wersja robocza”.
Dokument zapisany w wersji roboczej można dalej edytować (zmieniać).
d. Po weryfikacji wersji roboczej należy zapisać formularz w wersji ostatecznej (zakładka „ZAPISZ FORMULARZ” i następnie przycisk „ZATWIERDŹ JAKO WERSJĘ OSTATECZNĄ”).
- Wydrukować wersję ostateczną formularza pdf do formy papierowej, podpisać i przekazać do Urzędu (w komplecie z Danymi uzupełniającymi do wniosku, Oświadczeniem o rachunku bankowym na potrzeby przelewu stypendium oraz Oświadczeniem Uczestnika Projektu). Formularz dostępny jest po przejściu do możliwych operacji pod przyciskiem „Pobierz dokumenty”. Plik dostępny pod nazwą „Indywidualny Plan Rozwoju Edukacyjnego Stypendysty w roku szkolnym 2024/2025 – wersja ostateczna”.
Formularz IPRE podpisują trzy osoby:
-
- wnioskodawca (rodzic/opiekun prawny) lub pełnoletni uczeń (stypendysta),
- opiekun dydaktyczny stypendysty,
- dyrektor szkoły.
III. Oświadczenie uczestnika projektu
- Oświadczenie uczestnika projektu jest dokumentem gotowym, wymagającym jedynie wydruku i podpisania
- Należy zatem wydrukować formularz pdf do formy papierowej, podpisać i przekazać do Urzędu. Formularz dostępny jest po przejściu do możliwych operacji pod przyciskiem „Pobierz dokumenty”. Plik dostępny pod nazwą „Oświadczenie uczestnika projektu”. Dokument, w komplecie z Danymi uzupełniającymi do wniosku, Oświadczeniem o rachunku bankowym na potrzeby przelewu stypendium oraz Indywidualnym Planem Rozwoju Edukacyjnego Ucznia, należy przekazać do Urzędu.
Obowiązki stypendysty 2024/2025
Stypendyści naboru na rok 2024/2025 zobowiązani są do realizacji w najbliższym okresie szeregu obowiązków.
- w terminie do 10 stycznia 2025 r., po zalogowaniu się do generatora dokumentów, należy wypełnić elektronicznie i zapisać wersję ostateczną następujących formularzy:
- formularz uzupełnienia wniosku
- formularz Indywidualnego Planu Rozwoju Edukacyjnego Ucznia, po uzgodnieniu treści ze wskazanym przez Dyrektora Szkoły Opiekunem Dydaktycznym
2. w terminie do 14 stycznia 2025 r. należy wydrukować, wypełnić, podpisać oraz dostarczyć osobiście bądź drogą pocztową następujący komplet dokumentów:
- Indywidualny Plan Rozwoju Edukacyjnego Ucznia (uzupełniony o niezbędne podpisy (stypendysta/rodzic, opiekun dydaktyczny, dyrektor szkoły),
- "Uzupełnienie wniosku o przyznanie stypendium w ramach projektu PRYMUS POMORZA I KUJAW II" (podpisane),
- "Oświadczenie o rachunku bankowym na potrzeby wypłaty stypendium w ramach projektu PRYMUS POMORZA I KUJAW II" (podpisane),
- "Oświadczenie uczestnika projektu" (podpisane)
Powyższe formularze są dostępne na stronie internetowej po zalogowaniu do do generatora dokumentów. Szczegóły odnośnie przygotowana i dostarczenia tych dokumentów znajdą Państwo w informacji zatytułowanej "PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW STYPENDYSTY 2024/2025"
Wysyłki kierować na: Departament Edukacji, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń z dopiskiem: Uzupełnienie wniosku, projekt "Prymus Pomorza i Kujaw II".
Dokumenty można również dostarczyć osobiście do Punktu Informacyjno-Podawczego, ul. Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń.
W razie pytań należy skontaktować się z pracownikiem biura projektu "Prymus Pomorza i Kujaw II":
- Jolanta Mrówczyńska, tel. +48 883 326 609, e-mail: j.mrowczynska@kujawsko-pomorskie.pl
- Maria Bartkowska, tel. +48 668 507 768, e-mail: m.bartkowska@kujawsko-pomorskie.pl
- Barbara Duda, tel. 518 391 319, e-mail: b.duda@kujawsko-pomorskie.pl
- Monika Wieczorek, tel. 660 691 016, e-mail: m.wieczorek@kujawsko-pomorskie.pl
WYNIKI NABORU 2024/2025
Znamy wyniki naboru stypendystów na rok szkolny 2024/2025. Stypendium otrzyma łącznie 1119 uczniów z województwa kujawsko-pomorskiego.
Wszystkim, którzy otrzymali stypendium gratulujemy. Przypominamy, że stypendyści muszą zrealizować szereg obowiązków. Informacja w tym zakresie ukaże się na stronie internetowej projektu z tematem „OBOWIĄZKI STYPENDYSTY 2024/2025” oraz przesłanej wiadomości e-mailowej.
Przypomnienie o kończącym się naborze wniosków stypendialnych na rok 2024/2025
Przypominamy, że poniedziałek 30 września 2024 roku jest ostatnim dniem, w którym będzie można złożyć wniosek o stypendium z projektu „Prymus Pomorza i Kujaw II”.
Przypominamy również, że zapisanie wniosku w wersji roboczej lub ostatecznej na stronie "Generator Wniosków" jest niewystarczające, aby uznać wniosek za złożony.
Gotowy wniosek należy pobrać w wersji pdf, wydrukować do wersji papierowej, podpisać, dołączyć wymagane załączniki i dostarczyć do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu.
W przypadku dokumentów składanych drogą pocztową, o złożeniu w terminie decyduje data stempla pocztowego (data nadania). Najbliższy poniedziałek jest ostatnim dniem, w którym można nadać list.
Informujemy, że zgodnie z Regulaminem w przypadku niekompletności wniosku o przyznanie stypendium, ubiegający się o stypendium zostanie wezwany do uzupełnienia, natomiast wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja dotycząca przedmiotów: podstawy przedsiębiorczości, biznes i zarządzanie
Szanowni Państwo,
w związku z licznymi zapytaniami informujemy, że przy wyliczaniu średniej ocen z przedmiotów w kryterium I należy ująć ocenę z przedmiotu podstawy przedsiębiorczości. Od 1 września 2023 r. podstawy przedsiębiorczości zostały zastąpione nowym przedmiotem biznes i zarządzanie, jednak uczniowie, którzy w roku szkolnym 2023/2024 kontynuowali naukę przedmiotu podstawy przedsiębiorczości są zobowiązani do wpisania uzyskanej oceny do wniosku. W generatorze wniosków, żeby zwiększyć czytelność, zmieniliśmy nazwę pola "biznes i zarządzanie" na "biznes i zarządzanie/podstawy przedsiębiorczości".
Wnioskujący, którzy wysłali już wniosek do Urzędu, lecz nie wpisali do generatora oceny z podstaw przedsiębiorczości NIE MUSZĄ ponownie go składać. W takim przypadku skorygujemy średnią ocen uwzględniając przedmiot podstawy przedsiębiorczości na etapie oceny merytorycznej.
Nabór wniosków stypendialnych 2024/2025
1 września 2024 r. rusza nabór wniosków o przyznanie stypendium na rok szkolny 2024/2025. Wniosek o stypendium wypełnia się elektronicznie po zalogowaniu się na stronie internetowej projektu (przycisk "Utwórz wniosek" widoczny w menu strony). Nabór kończy się 30 września 2024 r. Przed złożeniem wniosku koniecznie zapoznaj się z zasadami przyznawania stypendiów.
Aby poprawnie złożyć wniosek należy wykonać kilka czynności
- Ubiegający się o stypendium (tj. rodzic niepełnoletniego kandydata do stypendium lub pełnoletni kandydat do stypendium) zobowiązany jest założyć konto na stronie internetowej projektu (przycisk "Utwórz wniosek"). Do tego celu niezbędny jest adres e-mail do wyłącznej dyspozycji Ubiegającego się o stypendium. Przy założeniu konta możliwe będzie skorzystanie z pomocy pracownika projektu w sytuacji, gdy nie przyjdzie wiadomość z linkiem do aktywacji konta lub wiadomość z hasłem tymczasowym.
- Po założeniu konta Ubiegający się o stypendium wypełnia wniosek elektronicznie.
- Następnie wniosek można zapisać w wersji roboczej, by móc go później skorygować.
- Po upewnieniu się, że wniosek jest bezbłędny, należy zapisać wersję ostateczną wniosku.
- Gotowy wniosek należy pobrać w wersji pdf, wydrukować do wersji papierowej, podpisać, dołączyć wymagane załączniki i dostarczyć do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu.
Poruszanie się w generatorze dokumentów (możliwe po zalogowaniu)
- Aby wejść do "menu" kliknij przycisk "Menu" w lewym górnym rogu serwisu.
- Aby wygenerować nowy wniosek, modyfikować stary wniosek, wydrukować wniosek kliknij "Twoje wnioski". W ramach tej zakładki widoczne będą wszystkie wygenerowane do tej pory wnioski. Dla jednego kandydata można wygenerować tylko jeden wniosek (istnieje weryfikacja numeru PESEL kandydata do stypendium).
- Menu z operacjami dla danego wniosku (np. "Edytuj wniosek", "Pobierz dokumenty" widoczne jest po kliknięciu danego wniosku.
- Aby zmienić hasło kliknij "Zmiana hasła".
- Aby wylogować się z serwisu kliknij "Wyloguj".
Uczniowie, którzy nie otrzymają stypendium w projekcie „Prymus Pomorza i Kujaw II”, w szczególności z uwagi na nie spełnienie warunku niekorzystnej sytuacji społeczno-ekonomicznej, a także uczniowie I klas technikum bądź szkoły branżowej I stopnia, będą mogli ubiegać się o stypendia w terminie następującym po rozstrzygnięciu naboru na stypendia w projekcie „Prymus Pomorza i Kujaw II”. Szczegółowe zasady przyznawania tych stypendiów oraz dane kontaktowe osób odpowiedzialnych za ich realizację zostaną podane do wiadomości publicznej w terminie późniejszym.
Nowe zasady przyznawanie stypendiów
Na rok szkolny 2024/2025 przygotowaliśmy nowy Regulamin przyznawania stypendiów w ramach projektu "Prymus Pomorza i Kujaw II". Główną zmianą jest złagodzenie warunku szczególnego osiągnięcia edukacyjnego. Większa liczba kandydatów spełniających ten warunek umożliwi przyznanie więc stypendiów niż w roku szkolnym 2023/2024. Planujemy przyznać aż 1.200 stypendiów! Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem i do składania wniosków od 1 do 30 września 2024 r.
Regulamin przyznawania stypendiów
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PLANU
Od 15.05.2024 r. wszyscy stypendyści mogą wypełniać formularz sprawozdania z realizacji indywidualnego planu rozwoju edukacyjnego.
INFORMACJA DLA STYPENDYSTÓW DOT. PODATKU DOCHODOWEGO
W związku z licznymi pytaniami, poniżej zamieszczamy informację dot. podatku dochodowego od osób fizycznych.
art. 21, ust. 1, pkt 137 ustawy z dnia 26.07.1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz 226)
cyt: Art. 21. 1. Wolne od podatku dochodowego są: (...)
137) środki finansowe otrzymane przez uczestnika projektu jako pomoc udzielona w ramach programu finansowanego z udziałem środkó europejskich, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
WYPŁATA 1 TRANSZY STYPENDIUM 27 MARCA
Pierwsza (z dwóch) transza stypendium w projekcie "Prymus Pomorza i Kujaw II" została zrealizowana w dniu 27 marca 2024 r. i stanowiła połowę przyznanego stypendium.
Stypendystom gratulujemy sukcesów w nauce i jednocześnie życzymy dalszych sukcesów oraz zaangażowania w rozwój edukacyjny. Dziękujemy również rodzicom, nauczycielom i dyrektorom szkół za zaangażowanie.
Zapraszamy na podpisanie umów stypendialnych oraz „Koncert Przyszłości”
Szanowni Państwo,
W imieniu Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Pana Piotra Całbeckiego, serdecznie zapraszamy w dniu 10 marca 2024 r., do hali widowiskowo-sportowej Arena Toruń, przy ul. Gen. J. Bema 73-89, na uroczystość podpisania umów stypendialnych wraz z koncertem muzycznym pn. „Koncert Przyszłości”. Koncert odbędzie się w godzinach 15:30 – 18:00. Na koncercie wystąpią Beata Kozidrak, IGO, Igor Herbut, Jamala, Jerry Heil, Justyna Steczkowska, Michał Szpak, Natalia Nykiel, O.S.T.R. Zaproszenia zostaną wydane podczas podpisywania umowy.
Poniżej przedstawiamy ważne informacje organizacyjne dotyczące podpisywania umów
- Stanowiska obsługi podpisywania umów będą czynne w godzinach 12:00 - 14:30.
- Ze względów organizacyjnych (czas na podpisanie umów, zajęcie miejsc na koncercie) prosimy o przybycie najpóźniej do godziny 14:00.
- Umowy zostaną podpisane z pełnoletnimi stypendystami bądź wskazanym w formularzu uzupełnienia wniosku rodzicem, który reprezentuje niepełnoletniego stypendystę.
- Prosimy o zabranie dokumentu potwierdzającego tożsamość.
- Podczas podpisywania umów dostępny będzie słodki bufet kawowy.
- W sytuacjach losowych, jeżeli Państwo nie będą mogli uczestniczyć w uroczystości, umożliwimy podpisanie umów w terminie 11-15 marca 2024 r. w formie korespondencyjnej.
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW STYPENDYSTY 2023/2024
I. Uzupełnienie wniosku o przyznanie stypendium oraz Oświadczenie o rachunku bankowym na potrzeby wypłaty stypendium
Aby przygotować powyższe dokumenty należy:
- Wypełnić formularz elektronicznie i zapisać go w wersji ostatecznej
- Na stronie internetowej projektu należy kliknąć przycisk „Generator dokumentów”.
- Następnie należy wprowadzić:
- adres e-mail,
- hasło i kliknąć „ZALOGUJ SIĘ”.
Uwaga - w przypadku problemów z hasłem można skorzystać z funkcji „ZAPOMNIAŁEM HASŁA” widocznym w panelu logowania lub skontaktować się z pracownikiem biura projektu „Prymus Pomorza i Kujaw II”.
c. Po zalogowaniu się, w sekcji „WYKAZ WNIOSKÓW” powinna być widoczna lista przygotowanych wcześniej wniosków stypendialnych dostępnych w ramach odrębnych sygnatur. W przypadku listy kilku wniosków, wniosek złożony do Urzędu powinien być widoczny na samej górze.
d. Po kliknięciu we wniosek o właściwej sygnaturze, nastąpi przejście do możliwych operacji w ramach tego wniosku, rozwinie się menu z dostępnymi przyciskami.
e. Należy kliknąć przycisk „Edytuj formularz uzupełnienia wniosku”.
f. Następnie należy wypełnić formularz elektronicznie poprzez wypełnienie wszystkich zakładek formularza: „Dane stypendysty”, „Dane osoby podpisującej umowę”, „Przekazanie stypendium”, „Status uczestnika”.
g. Następnie należy zapisać formularz korzystając z zakładki „Zapisz formularz”.
Można zapisać dane w wersji roboczej „Sprawdź pola i zapisz jako wersja robocza” lub w wersji ostatecznej „Zatwierdź jako wersję ostateczną”.
Dokument zapisany w wersji roboczej można dalej edytować (zmieniać). Wersja do druku musi być uprzednio zapisana w wersji ostatecznej. Przed zapisaniem wersji ostatecznej należy zweryfikować poprawność wprowadzonych danych. Dane te będą wykorzystane do przygotowania umowy stypendialnej oraz polecenia przelewu stypendium. W przypadku wykrycia nieprawidłowości w wersji ostatecznej, należy niezwłocznie skontaktować się z pracownikiem projektu.
- Wydrukować oba formularze pdf do wersji papierowej, podpisać i przekazać do Urzędu (w komplecie z Indywidualnym Planem Rozwoju Edukacyjnego oraz Oświadczeniem Uczestnika Projektu).
Po zapisaniu wersji ostatecznych formularza uzupełnienia wniosku należy:
Kliknąć przycisk „Pobierz dokumenty”
Będą widoczne do pobrania między innymi pliki:- Oświadczenie o rachunku bankowym na potrzeby wypłaty stypendium
- Dane uzupełniające do wniosku o przyznanie stypendium
Oba należy pobrać i wydrukować do wersji papierowej, format A4.
„Dane uzupełniające do wniosku o przyznanie stypendium” oraz „Oświadczenie o rachunku bankowym na potrzeby wypłaty stypendium” podpisuje z datą bieżącą Wnioskodawca (osoba, która we wrześniu podpisywała wniosek o przyznanie stypendium) lub pełnoletni Stypendysta.
II. Indywidualny Plan Rozwoju Edukacyjnego Ucznia (IPRE)
Aby przygotować powyższy dokument należy:
- Wypełnić formularz elektronicznie i zapisać go w wersji ostatecznej
a. Po zalogowaniu i przejściu do możliwych operacji (zob. pkt. I pkt 1 lit. d), należy kliknąć przycisk „Edytuj IPRE”
b. Następnie należy wypełnić dokument we współpracy z opiekunem dydaktycznym wskazanym przez dyrektora szkoły. Dla ułatwienia komunikacji można skorzystać z poczty elektronicznej przesyłając propozycję tego dokumentu.
Propozycję tę należy zapisać jako wersję roboczą (zakładka „ZAPISZ FORMULARZ” i następnie przycisk „SPRAWDŹ POLA I ZAPISZ JAKO WERSJA ROBOCZA”). Wersja robocza formularza będzie dostępna w formacie pdf.
Wszystkie formularze dostępne są po przejściu do możliwych operacji pod przyciskiem „Pobierz dokumenty”.
c. IPRE będzie dostępne do pobrania pod nazwą „Indywidualny Plan Rozwoju Edukacyjnego Stypendysty w roku szkolnym 2023/2024 – wersja robocza”.
Dokument zapisany w wersji roboczej można dalej edytować (zmieniać).
d. Po weryfikacji wersji roboczej należy zapisać formularz w wersji ostatecznej (zakładka „ZAPISZ FORMULARZ” i następnie przycisk „ZATWIERDŹ JAKO WERSJĘ OSTATECZNĄ”).
- Wydrukować wersję ostateczną formularza pdf do formy papierowej, podpisać i przekazać do Urzędu (w komplecie z Danymi uzupełniającymi do wniosku, Oświadczeniem o rachunku bankowym na potrzeby przelewu stypendium oraz Oświadczeniem Uczestnika Projektu). Formularz dostępny jest po przejściu do możliwych operacji pod przyciskiem „Pobierz dokumenty”. Plik dostępny pod nazwą „Indywidualny Plan Rozwoju Edukacyjnego Stypendysty w roku szkolnym 2023/2024 – wersja ostateczna”.
Formularz IPRE podpisują trzy osoby:
-
- wnioskodawca (rodzic/opiekun prawny) lub pełnoletni uczeń (stypendysta),
- opiekun dydaktyczny stypendysty,
- dyrektor szkoły.
III. Oświadczenie uczestnika projektu
- Oświadczenie uczestnika projektu jest dokumentem gotowym, wymagającym jedynie wydruku i podpisania
- Należy zatem wydrukować formularz pdf do formy papierowej, podpisać i przekazać do Urzędu. Formularz dostępny jest po przejściu do możliwych operacji pod przyciskiem „Pobierz dokumenty”. Plik dostępny pod nazwą „Oświadczenie uczestnika projektu”. Dokument, w komplecie z Danymi uzupełniającymi do wniosku, Oświadczeniem o rachunku bankowym na potrzeby przelewu stypendium oraz Indywidualnym Planem Rozwoju Edukacyjnego Ucznia, należy przekazać do Urzędu.
Obowiązki stypendysty 2023/2024
Stypendyści naboru na rok 2023/2024 zobowiązani są do realizacji w najbliższym okresie szeregu obowiązków.
- w terminie do 31 stycznia 2024 r., po zalogowaniu się do generatora dokumentów, należy wypełnić elektronicznie i zapisać wersję ostateczną następujących formularzy:
- formularz uzupełnienia wniosku
- formularz Indywidualnego Planu Rozwoju Edukacyjnego Ucznia, po uzgodnieniu treści ze wskazanym przez Dyrektora Szkoły Opiekunem Dydaktycznym
2. w terminie do 2 lutego 2024 r. należy wydrukować, wypełnić, podpisać oraz dostarczyć osobiście bądź drogą pocztową następujący komplet dokumentów:
- Indywidualny Plan Rozwoju Edukacyjnego Ucznia (uzupełniony o niezbędne podpisy (stypendysta/rodzic, opiekun dydaktyczny, dyrektor szkoły),
- "Uzupełnienie wniosku o przyznanie stypendium w ramach projektu PRYMUS POMORZA I KUJAW II" (podpisane),
- "Oświadczenie o rachunku bankowym na potrzeby wypłaty stypendium w ramach projektu PRYMUS POMORZA I KUJAW II" (podpisane),
- "Oświadczenie uczestnika projektu" (podpisane)
Powyższe formularze są dostępne na stronie internetowej po zalogowaniu do do generatora dokumentów. Szczegóły odnośnie przygotowana i dostarczenia tych dokumentów znajdą Państwo w informacji zatytułowanej "PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW STYPENDYSTY 2023/2024"
Wysyłki kierować na: Departament Edukacji, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń z dopiskiem: Uzupełnienie wniosku, projekt "Prymus Pomorza i Kujaw II".
Dokumenty można również dostarczyć osobiście do Punktu Informacyjno-Podawczego, ul. Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń.
W razie pytań należy skontaktować się z pracownikiem biura projektu "Prymus Pomorza i Kujaw II":
- Jolanta Mrówczyńska, tel. +48 883 326 609, e-mail: j.mrowczynska@kujawsko-pomorskie.pl
- Maja Kowalkowska, tel. +48 571 293 000, e-mail: m.kowalkowska@kujawsko-pomorskie.pl
- Maria Bartkowska, tel. +48 668 507 768, e-mail: m.bartkowska@kujawsko-pomorskie.pl
Informacja odnośnie terminu i miejsca zawarcia umowy stypendialnej zostanie przekazana w odrębnej wiadomości.
WYNIKI NABORU 2023/2024
Znamy wyniki naboru stypendystów na rok 2023/2024. Stypendium otrzyma łącznie 714 uczniów z województwa kujawsko-pomorskiego.
Wszystkim, którzy otrzymali stypendium gratulujemy. Przypominamy, że stypendyści muszą zrealizować szereg obowiązków. Informacja w tym zakresie ukaże się na stronie internetowej projektu z tematem „OBOWIĄZKI STYPENDYSTY 2023/2024” oraz przesłanej wiadomości e-mailowej.